Urodzony 15 grudnia 1970 roku w Siedlcach. Absolwent Wydziału Grafiki Łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Laureat Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi w 1993 roku. Członek Stowarzyszenia Twórców "Contur". Uczestniczył w ponad stu wystawach (m.in. we Frankfurcie, Paryżu, Angouleme – europejskiej stolicy komiksu, w przełomowej ekspozycji „Współczesny komiks polski 1991 - 1997", "Apokalipsa: What the Hell?!" inSPIRACJE, Szczecin 2012 oraz w słynnej aranżacji parateatralnej „Misterium"(Stary Teatr Grand Hotelu, Łódź - w ramach 23. MFKiG). Także lista czasopism, z którymi współpracował lub współpracuje jest imponująca (wymieńmy choćby kilka z nich: Gazeta Wyborcza, Machina, Newsweek, Playboy, Nowa Fantastyka, AQQ, Przekrój). Jako doświadczony twórca dzieli się swoją wiedzą podczas warsztatów komiksowych, organizowanych w kraju i poza granicami. Znany jest też z ogromnej inicjatywy animatora działań związanych z kulturą, a przede wszystkim komiksem („Komiks kontra AIDS”, „Projekt 44” dla Muzeum Powstania Warszawskiego, współtwórca prezentacji miasta Warszawy, podczas ubiegania się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury).
Uznany za jednego z najwybitniejszych współczesnych rysowników komiksu. Dla wielbicieli gier fantasy znany jako projektant wizerunku Wiedźmina Geralta. Kolejna z zaprojektowanych przez niego postaci - jakże odmienna - to Wokulski dla Centrum Nauki Kopernik. Zresztą Trust (znany pod takim właśnie pseudonimem) swoją twórczość traktuje wielopoziomowo. Jest wszechstronny. Oprócz komiksu zajmuje go reklama (współpraca z największymi koncernami światowymi jak Pepsi czy Alfa Romeo), ilustracja (m.in. „Miejska Powieść Odcinkowa” dla Teatru Nowego w Warszawie), projekty okładek płyt („NO! NO! NO!”), artystyczne projekty okazjonalne (kostki Berlin 2009 na 20. rocznicę zburzenia muru berlińskiego), malarstwo (mural dla Muzeum Powstania Warszawskiego).
Opisujący charakterystykę jego stylu fragment tekstu kuratora W. Łowickiego z katalogu wystawy „Apokalipsa mistrzów komiksu” z 2012 roku zorganizowanej w Galerii 13muz przy Muzeum Narodowym w Szczecinie: (…) „Jego grafiki mocno oddziałują nie tylko poprzez perfekcyjnie konstruowane, choć przerażające pejzaże, ale także poprzez treść, odczytywaną mimowolnie przez podświadomość. Kiedy przed oczami mamy oprawione w ozdobne ramy oryginalne szkice artysty, z boku, z obu stron, spoglądają na nas ogromne czarno – białe wizje. Przygniatają nas nie tylko swoimi rozmiarami, lecz przesłaniem nieuchronności tego co niechciane, nieuchronności śmierci, a nawet szaleństwa. Nie ma rzeczy dobrych, nie ma rzeczy złych. Jest tylko paraliżujący strach, który nie stanowi jednak alternatywy dla poczucia bezpieczeństwa. Ma się wrażenie, że to jedyna cecha świadomości, a tym samym najwyższy wymiar. Sacrum. To dar od nieznanego, bezimiennego stwórcy, który właśnie zapadł w sen, zapomniawszy o swoim dziele. I pytaniem bez odpowiedzi staje się zdanie: czy na pewno śni? A może i jego samego dogoniła już śmierć?”
Prace tego artysty można kupić tutaj.